Nijanse za leto

U ovom postu sam odlučila da pišem o omiljenim nijansama lakova za nokte koje volim da nosim leti. Inače nemam preciznu podelu lakova po sezonama, ali ako bih morala da odaberem par nijansi pogodnih za ovo godišnje doba to bi ovako izgledalo:







Prve asocijacije na leto su neon, morske, svetle i vesele boje. Lakove sam podelila u par kategorija i trudila sam se da ih svedem na što manji broj.

Prva je: Morske nijanse


Plavi lakovi definitivno spadaju u jedne od meni omiljenih. Izabrala sam ove tri predivne nijanse:
_KIKO #336 Electric blue
_Golden Rose #16
_China Glaze Highlight Of My Summer

Druga: Neon



Mislim da leto ne može da prođe bez neon nijansi! Ova tri privlače najviše pogleda koliko sijaju :D
_China Glaze Celtic Sun (neon) boja na fotografiji nije realna, ovo je prava drečavo žuta, recimo kao teniska loptica
_China Glaze Flip Flop Fantasy
_China Glaze Pool Party

Treća: Bela


Opsednutost kreč belim lakom me ne napušta tako da je ovo bilo logično. Moj predlog je:
_China Glaze White On White ( ovde, ovde)

Četvrta: Pink


Ovo su nijanse koje sam mogla da svrstam u grupu sa neon lakovima, ali mislim da ipak zaslužuju da ih izdvojim.
_KIKO #282
_China Glaze Hang-Ten Toes
_Golden Rose #08

Peta: Glitter, šljokice...


I kao poslednja grupa, da začini prethodne boje! :)
_OPI Servin' Up Sparkle
_China Glaze I'm Not Lion
_China Glaze Glistening Snow
_China Glaze I Pink I Can
_China Glaze Luxe and Lush
_China Glaze Polka.com

Ukoliko bih ipak morala da se ograničim na 5 boja, to bi bile ove:


Koje su vaše omiljene nijanse za ove vrele letnje dane?
Hvala na izdvojenom vremenu :)

Share:

4 comments

  1. Odlične bojice si odabrala, plave nijanse i CG Pool party su mi favoriti.

    ReplyDelete
  2. GR 16 mi je neobičan, ali odličan izbor za leto. Posebno u kombinaciji sa HOMS.

    ReplyDelete