SEPHORA highlighting compact powder

Početkom ove godine sam tragala za iluminatorom. Ukoliko se ne varam, nije ih bilo previše u ponudi, bar ne onih drogerijskog ranga. Na savet sestre sam otišla u Sephoru i tamo pronašla ovaj proizvod. Spominjala sam ga u postu o novitetima OVDE i kako su se neke devojke oduševile na pomen ovog proizvoda, odlučila sam da napišem ovaj post.




Pakovanje je od tvrde plastike koje se nešto teže otvaralo. Sada je taj deo pukao, tako da više nemam problem sa tim. Sadrži 11g što je poprilično velika količina za proizvod ovog tipa koji se ne koristi u velikim količinama, a ni svakodnevno. Dolazi u dve nijanse, a moja je rose.pink.


Imam ovaj proizvod nešto manje od 10 meseci i na fotografiji se vidi koliko je malo potrošeno. U puder su bili utisnuti cvetići (pahuljice/zvezdice?) što je veoma lep detalj. Ovo je jedan od proizvoda kojeg bih mogla da mirišem po ceo dan. Predivan je!



Nanosim ga na vrh jagodične kosti u veoma maloj količini, ili kao rumenilo, ukoliko je ostatak šminke veoma suptilan, ili u nekim posebnim prilikama. Svakako nije proizvod za svaki dan. Ono što bih naglasila jeste da se malo rasipa. Pakovanje je poprilično neuredno. A ukoliko ste u fizičkom kontaktu sa nekim sigurna sam da će ostati vidljiv šimer na toj osobi.




Da li imate ovaj proizvod?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

0 comments