Catrice Smokey Eyes set

U nedavnom postu o novitetima sam vam pokazala ovu paletu. Mama je putovala u nemačku, a umesto dugačkog spiska ili fotografija stvari koje želim tražila sam joj da mi kupi bilo šta u dm-u od šminke. Vratila se sa ovom paleticom i ja sam bila presrećna! :) Nije mogla da čeka fotografisanje pre probanja. ovo je Smokey Eyes set 030 Meet me at the bonfire. Na zvaničnoj stranici vidim da su u ponudi dve ovakve palete. Pored ove, tu je i jedna sa sivim tonovima. Svakako mi se ova više dopada. :)



Pakovanje je malo i simpatično. Od tvrde plastike koja se ne otvara kako biste očekivali na gore, već na stranu. Proizvod sadrži 7,45 grama a rok trajanja je 12 meseci. U pakovanju se nalaze tri senke i gel lajner ili kremasta senka. Što se tiče ove tri senke, srednja ima najviše šimera, najtamnija najmanje.


Proizvođač predlaže da se senke nanose tako što se najsvetlija nanese na ceo kapak i izblenda ka obrvi. Srednja na pokretni deo kapka uz blendanje sa svetlijom ka unutrašnjem uglu oka, dok tamniju treba naneti uz gornju liniju trepavica uz blago senčenje u pregibu. Za najtamniju nijansu predlažu da se nanosi na donji kapak, tik ispod trepavica.


Na donjoj fotografiji sam nanela senke sa bazom i mogu reći da su odlične. Nosila sam ih i bez, i nakon celog dana su mi se skupile u pregibu, tako da je preporučujem. Tamno braon senka je jako pigmentovana i nanosila sam je pažljivo, uz obavezno uklanjanje viška sa četkice.


Za kraj mogu da kažem da preporučujem ovu paletu jer je jako lepa, senke su kvalitetne i sigurna sam da ću je maksimalno iskoristiti. :)
Šta vi imate od Catrice brenda? Da li vam se ova paleta dopada?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)
OVDE možete lajkovati moju Facebook stranicu, ukoliko želite da budete u toku sa svim postovima.

Share:

10 comments

  1. Jedva čekam put u Sofiju pa da se opet natovarim Catrice proizvodima, obožavam ih! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad budem imala priliku da sama odem u neku veću kupovinu prelistavam tvoj blog za njihove proizvode. :D

      Delete
  2. imam puno catrice stvari i bas volim ovu marku, ne kuzim zasto ju nemate u srbiji :(

    ReplyDelete
  3. Nemam ništa Catrice, a ova paleta je toliko slatka da me tera da pod hitno odem negde gde je mogu naći :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da je tako! :)
      Ja bukvalno jedva čekam da stanem ispred njihove police. :)

      Delete
  4. Imam dva Catrice rumenila, olovku za obrve i par ruzeva, no vecinom sam sa svime zadovoljna :) drago mi je vidjeti da su i palete pigmentirane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da je većina proizvoda baš hvaljena pa bih volela da probam svašta. :)
      Ja sam sasvim zadovoljna pigmentacijom, i često se hvatam za ovu paleticu za svakodnevni mejkap. :)

      Delete
  5. oh ovakvu paletu imam i ja, i je jedostavno ne ispuštam iz ruka :D

    ReplyDelete