Sigma Angled Kabuki F84

U poslednjem postu o novitetima ste mogle da vidite da sam dobila ovu četku. Bila sam jako uzbuđena oko isprobavanja jer sam svakako planirala da kupim neku od ovih hvaljenih četkica. U pitanju je Angled Kabuki F45*.




Četkica je fotografisana nakon korišćenja, sa namerom da vidite kako izgleda 'prljava'. Što se tiče kvaliteta, jako sam zadovoljna. Dlake su jako guste, i nijedna nije ispala do sada. Baš iz tog razloga je malo teže prati četkicu, odnosno, kao i sve druge koje koristite za puder, treba to uraditi temeljnije.


Imam utisak da kupi malo više proizvoda, ali to ne izgleda tako na licu. Za tečni puder sam do sada najčešće koristila RealTechniques expert face brush i bila mi je najbolja za to. Dovoljno je reći da je ova nova zamenila voljenu RT. Dovoljno je velika da proces nanošenja traje kraće.


Ovo je bila jedna kraća recenzija ove četkice sa nekim osnovnim, meni bitnim, informacijama. Smatram da vredi taj novac i jako sam zadovoljna.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Da li ste vi probale neku Sigma četkicu?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

4 comments