Firmoo Sunglasses // FASHION

Danas vam pišem o nečemu totalno drugačijem o čemu vam do sada nisam pisala, a u pitanju su naočare za sunce kao i sajt preko kog sam ih dobila. U pitanju je *Firmoo.com, online prodavnica naočara, kako sunčanih tako i dioptrijskih. Imaju ponudu za oba pola što često nije slučaj kod mnogih sajtova i brendova, te muškarci ostaju zapostavljeni. Čim uđete na sajt možete videti da je minimalna cena 19 dolara i za taj novac možete kupiti mnoge lepe sunčane naočare, dok su dioptrijske malo skuplje, što je i logično.




Za ovaj sajt sam čula pre nekoliko godina, kada sam otvorila blog i imala saradnju sa njima. Ono što bih ja volela da kažem jeste to da ne kupujem skupe brendirane sunčane naočare. Davanje velike svote novca za jedan par naočara smatram besmislenim, jer je to stvar koja se lako gubi ili je lako lomljiva, a i danas će vam više odgovarati crne, sutra braon, moda će se promeniti, a i vaš ukus i stil možda. Poenta vam je jasna. Za vas koji imate osetljive oči kao ja mislim da su dobra stakla bitna, a pogotovo ukoliko ste vozač, dobre sunčane naočare su vam neophodne. To je bar neko moje mišljenje i gledanje na stvari. Ono što vam ovaj sajt nudi jeste da ubacite svoju fotografiju na sajt i tako ''probate'' naočare koje vam se dopadaju. Naravno to nije isto kao i kada ih isprobate u prodavnici, ali vam svakako može dosta pomoći pri odabiru. Tu su i tačne dimenzije svakog modela koji odaberete.




Model koji sam ja poručila možete detaljnije pogledati na ovom linku - http://goo.gl/hznWnu.
Kao što možete videti na fotografijama, uz naočare je stigla kruta futrola sa logom firme, veoma simpatičnog dizajna, a u njoj i krpica za čišćenje. Takođe je tu i platnena ''torbica''. A ono što je mene totalno oborilo jeste mali dvostrani šrafciger u vidu priveska. Jako neophodna stvar, i toliko dobra, da je meni ovo vrhunac paketa. :D
Što se samih naočara tiče jako su lagane, izrađene od plastike i ni malo ne deluju ''jeftino'' tj nekvalitetno. Kada su stakla u pitanju ja sam prezadovoljna! Jako su tamna i idealna za veoma jako sunce, a kako smo ga imali ovih dana, nije bilo neophodno da čekam leto da to zaključim. Stakla su u nekoj meri ''ogledalo'' tj ''mirrored''.





A sada dolazimo do onog manje lepog dela, a to je dostava. Ukoliko ste iz Srbije i okolnih zemalja i želite na Vašu adresu da poručite, nemate Srbiju kao opciju. Yugoslavia je ponuđena, ali i tada, kada sam probala da ukucam Serbira, pa kasnije npr Croatia formular mi je govorio da ne dostavljaju u te zemlje. Nažalost je situacija trenutno takva i meni je jako krivo zbog toga. Moje rešenje je bilo da naručim na adresu druga koji živi u inostranstvu (Austrija). Cena ovih naočara je bila 19 dolara, a njihova dostava približno toliko. Naravno sve zavisi o kojoj se državi i delu seta radi i koju vrstu dostave izaberete. Paket je stigao na adresu nakon desetak dana što smatram i više nego odličnim!



Evo kako meni stoje. Dosta su velike što meni jako odgovara. I na kraju ovog posta mogu da vam kažem da ukoliko vam se baš dopadne neki model čija cena nije izrazito velika mislim da vredi platiti poštarinu tj dostavu, naravno ukoliko imate nekoga na čiju adresu možete poslati. Ovaj paket je ispunio moja očekivanja i smatram da zaista vrede taj novac. :)


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

4 comments