Golden Rose Rich Color #59 // NAILS

Inače nisam ljubitelj sedefastih lakova, ali mi je ovaj privukao pažnju na poslednjem sajmu kozmetike. S obzirom da mi se nije dopala posebno ponuda Golden Rose lakova odlučila sam da probam nešto što ne bih baš uzela na prvu. I jako mi je drago da sam to uradila, inače bih propustila ovaj prelepi lak.
Ja bih ga opisala kao bogatu indigo plavu boju sedefaste završnice, sa akcentom na 'bogatu' jer prve dve fotografije ne prenose njegovu lepotu kako mu dolikuje. Na trećoj fotografiji je boja najrealnija.
Imam dva sloja laka i jedan sloj Aura Jelly nadlaka koji mi apsolutno nije bio potreban kada je sjaj u pitanju (nego sam ostavila otisak na noktu pre nego što se lak osušio pa sam na taj način izravnala površinu). Lak mi je već nekoliko dana na noktima i dok sa jedne strane jedva čekam da probam nove lakove, sa druge strane mi se ovaj uopšte ne skida. :)






Od mene iskrene preporuke za ovaj lak, neopisivo lepo izgleda na rukama. :)


Share:

10 comments

  1. Imam i volim <3 Prekrasan je, pogotovo u mat izdanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš ću probati da ga matiram. :) Jeste predivan <3

      Delete
  2. skroz mocno izgleda, moram si zapisat broj ovog laka da znam pogledat kad odem u gr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, veruj mi da je još lepši uživo! :)

      Delete
  3. Odlicna nijansa, mnogo mi se dopada :)

    ReplyDelete
  4. Lepa boja i dopada mi se taj prsten :)

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
  5. Ostalo je još samo malo Rich Color lakova koje želim, a ovaj je među njima. Odlično ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga nabavi što pre, prelep je. :) Hvala ti. :)

      Delete