Bioten druženje - #WalkTall kampanja i noviteti

Prvog aprila, prelepog sunčanog dana u Beogradu, održao se Bioten event u Botaničkoj bašti Jevremovac u Beogradu. Divan dan obeležen divnim druženjem, kao i jednom kampanjom koju su pokrenuli, pod nazivom #WalkTall. Koncept se zasniva na tome da žene hodaju samouvereno, ponosno i uzdignute glave. Tim povodom je organizovana nagradna igra čije detalje možete videti klikom na link ____ http://www.walktall.rs/
Sve je osmišljeno na jedan interesantan način, te vas pozivam da učestvujete. :)




Divnom ambijentu su dobrinele i Tegla's - Salda in a Jar.



A po završetku druženja, nismo otišle kući praznih ruku. U torbi se našlo par proizvoda, a o nekima sam stekla prvi utisak. Krema za ruke sa mirisom smokve je sasvim dobra, dopala mi se na prvo korišćenje. Tonik za suvu i osetljivu kožu još uvek nisam isprobala, ali se nadam da će  mi odgovarati jer već koristim neki proizvod iz ove linije za suvu kožu. Dvofazni odstranjivač šminke je odličan, ali ukoliko imate jako osetljiv predeo oko očiju, možda je bolje da ga koristite na licu. Ne stvara mi iritacije i ne smeta mi, pa možda postoji šansa da je do tupfera koji nisu bili baš najnežniji. Hyaluronic dnevnu i okoloočnu kremu sam prosledila mami. A CC kremu sam jednom testirala, i prva stvar koju sam primetila je divan miris. Verujem da ću pisati poseban post o njoj.


Nadam se da ste i vi proveli lepo sunčan prvoaprilski dan, i da vam se ovaj post dopao. :)


Share:

0 comments